Projekti nimi:Õunasiidriäädika brändi väljatöötamine, tootearendus ning turundus
Projekti kestus: 16.11.2017-12.01.2021
Projekti maksumus: 23 763,53 €, sh toetus 14 258,12 €
Projekti lühikokkuvõte: Projekti raames töötati välja bränd Wösel, koostati ettevõttele kodulehekülg koos vajaliku sisuga, sh tekstid, fotod, SEO jne.
Projekti raames soovitakse tõsta tarbijaskonna teadlikkust õunasiidriäädikast. Kodulehel, sotsiaalmeedias ja muudes meediakanalites kajastatakse koostöös TalTechiga valminud shottide alast teavet.
Rohkem infot antud projekti raames antava toetuse kohta saad rohkem infot siit.
Switcheli mullijoogi kujunduse väljatöötamine
Switcheli mullijoogi etiketi kujundus teostati SA Saare Arenduskeskuse poolt eraldatud toetuse abil Eksperdi kaasamise programmi projektist „Piirkondlikud algatused tööhõive ja ettevõtlikkuse edendamiseks Saaremaal perioodil 2020-2023“, mida rahastas Euroopa Regionaalarengu Fond.